Қызымен демалысқа барған әйел қауіпті ауруға шалдықты

2953
(Жаңартылды 11:26 31.01.2021)
Отбасы 2020 жылдың қараша айында демалысқа барған кезде жәндік шағып алған. Жаңа жылдан соң қыздың дене қызуы 40 градусқа дейін көтерілді

НҰР-СҰЛТАН, 31 қаңтар – Sputnik. Занзибарда демалған Ресейдің Пермь қаласының тұрғыны қауіпті ауру жұқтырды. Әйел мен екі жасар қызында африкалық трипаносомоз - ұйқы дерті анықталды, деп хабарлайды  Ura.ru.

Отбасы 2020 жылдың қараша айында демалысқа барған кезде жәндік шағып алған. Жаңа жылдан соң қыздың дене қызуы 40 градусқа дейін көтерілді. Дәрігерлер бала мен анасының ағзасында цеце шыбынының ізін анықтады. Ол трипаностың тропикалық паразиті.

Қазіргі уақытта қыз жергілікті ауруханада жатыр. Анасы бала тек дәрі-дәрмек көмегімен өмір сүріп жатқанын айтады. 

Алдағы уақытта Мәскеуде емделуге апармақ.

Африкалық трипаносомоз өлімге әкеп соғатын тропикалық дерт. Цеце шыбыны шаққан жерде қызыл жара пайда болады. Бірнеше аптадан соң дене қызуы көтеріліп, бұлшықет, буындар мен бас ауырады. Жүйке жүйесіне, ұйқы режиміне, адамның сөйлеу, қозғалу қабілетіне кесірін тигізеді. Ауру асқынса, бірнеше жылдан соң науқас қайтыс болуы мүмкін.

2953
Кілт сөздер:
Ресей, дерт
Тақырып бойынша
Қауіпті дерт болуы мүмкін: адамның тіліне қарап, сырқатын анықтауға болады
"Дүрлігуге негіз жоқ": Шымкентте екі тұрғын аса қауіпті дерт жұқтырды
Қауіпті синдром – балаларда анықталып жатқан дерт туралы ақпарат жарияланды
Көкшетауда мектепті белгісіз дерт жайлады: директор дабыл қақты   
Үндістанда белгісіз дерт белең ала бастады: билік алғашқы болжамын бөлісті

Ресейлік жаңа суасты қайықтары қашан дайын болады

26
"Ладалар" – ең заманауи және келешегі зор ресейлік бейатомдық субмариналар. Шап-шағын көлеміне қарамастан, олар көп функционалдығымен ерекшеленеді

2022 жылы  677 "Лада" жобасының алғашқы сериялық дизель-электрлік суасты қайықтары флотқа тапсырылады. Оны әзірлеуге 20 жыл қажет болды. Бұл субмарина дәлдігі жоғары қаруды тасымалдай алады, ал оның бадарын анықтау өте қиын, деп жазады РИА Новости.

"Кронштадт" және "Великие Луки" сүңгуір қайықтарын 2021 жылы теңізшілерге тапсыру жоспарланған болатын. Бірақ, "Адмиралтейские верфи" кеме жасаушы кәсіпорнының бас директоры Александр Бузаковтың айтуынша, контрагенттермен туындаған проблемаларға байланысты мерзім уақыты өзгерді.

Қыркүйекте Біріккен кеме жасаушы корпорацияның басшысы Алексей Рахманов жабдық жеткізушілердің бірі кестеден ауытқуына байланысты екі сериялық кемені құрастыру біршама кешігетінін хабарлады.

Жоба о бастан мерзімнен кешігуерге тап болуда. Жұмыстар сонау 1990-шы жылдары бастаалған болатын. Сол кезде алғашқы бас кеме "Санкт-Петербург" құрастыру басталды. Ол 2004 жылы суға түсіріліп, әскери-теңіз флотына 2006 жылы жөнелтілуі тиіс еді. Алайда, сүңгуір қайық Солтүстік флотқа тәжірибелік пайдалануға 2010 жылы тапсырылды.

Ескірген 877 "Палтус" жобасының орнын "Ладалармен" алмастырмақшы болған. Жаңа сүңгуір қайықтардың көлемі шағын болғандықтан, оның  гидролокаторлардың  көзіне түсу дәрежесі де төмен. Сонымен қатар, ресейлік кеме жасау үшін стандарттан тыс бір корпусты сызба да акустикалық жасырындықты күшейтеді. Оның үстіне, "Ладалар" келешекте ауаға тәуелсіз (анаэробтық) күштік қондырғымен жабдықталатын ресейлік алғашқы суасты қайықтары болмақ.

Көптеген жаңа конструктивтік шешімдерді субмарина құрылысында қолдану салдарынан мерзімдердің үнемі ауыстырылуы да әбден мүмкін. Мәселен, бас кемені сынау кезінде гидроакустикалық кешенге қатысты күрделі мәселелер анықталды. Ал электр қозғалтқышының жеткіліксіз қуаты су астында қажетті жылдамдықты дамытуға мүмкіндік бермеді.

Бірақ, бәрібір Әскери-теңіз флоты дизель-электрлік суасты қайықтарын асыға күтті. Сондықтан, Тынық мұхиты флоты үшін "Ладалардың" орнына уақыт сынағынан өткен және жақсы игерілген 636 "Варавянка" суасты қайықтары жеткізілді.

Мамандардың пікірінше, "Ладалар" – ең заманауи және келешегі зор ресейлік бейатомдық субмариналар. Шап-шағын көлеміне қарамастан, олар көп функционалдығымен ерекшеленеді. Бұл сүңгуір қайықтар су астындағы және үсітндегі кемелеріне қарсы тұруға, жағалаудағы нысандарға соққы жасауға, миналы қоршаулар салуға, жағалауларды десант әскерлерінен қорғауға, бөлімшелер немесе арнайы жүктерді тасымалдауға қабілетті.

Жоғары автоматизациясы мен шу деңгейінің төмендігі, мобильділігі мен маневрлігі оларды диверсиялық және барлау операцияларында сәтті пайдалануға мүмкіндік береді. Бұл субмариналар қуатты гидроакустикалық кешенмен және тұмсық бөлігі мен бүйір жақтарында орналасқан үш бірдей сезімтал антенналармен жабдықталған. Су сыйымдылығы шамамен 1,8 мың тонна болатын суасты қайығының жылдамдығы 20 торапқа жетеді. Тереңдігі 350 метрге дейін. Оның экипаж саны небәрі 30 адам.

Қару жайын келер болсақ, стандартты жабдықтаудағы "Ладалар" бортында калибрі 533 миллиметр 18 торпеда мен шамамен 20 мина болады. Торпедалық аппараттар сағатына 300 километрді еңсере алатын "Шквал" кемеге қарсы зымыран торпедаларымен ату үшін де бейімделген. Әрине, "Ладалар" да көптеген ресейлік заманауи кемелер секілді "Калибр" қанатты зымырандармен жабдықталған.

Алғашқы сериялық екі субмарина ауаға тәуелсіз энергетикалық қондырғы орнатылмайды. Бузаковтың айтуынша, Ресейде әлі мұндай аппарат жоқ. Ал қалған кемелер бұл жабдықпен қамтылатын болады.

"Лада" алдыңғы жобаларға негізделген суасты қайықтарының жаңа тобы бола алады, - деп түсіндірді РИА Новости порталына Жалпыресейлік флотты қолдау қозғалысының төрағасы, бірінші рангтегі капитан Михаил Ненашев. – Соңғы 15-20 жылдың ішінде "Ладаны" құрастырудың арқасында 150-ге жуық тәжірибелік-конструкторлық жұмыстар игерілді. Бұл бір үлкен суасты зертханасы іспеттес".

Сарапшы атап өткендей, алдыңғы жобалармен салыстырғанда "Лада" бортында біршама көбірек торпеедалар орналастыруға болады. Ол ерекше тактикалық-техникалық сипаттамаларының арқасында барлық тактикалық және стратегиялық бағыттағы мәселелерді шеше алады. Сонымен қатар, оның конструкциясы зымыран кешендерін орналастыруға мүмкіндік береді.

"Бұл дизель-электрлік суасты қайықтарының шуы теңіз дыбысындай болады. Ал жаңа гидроакустика басқа кемелерге қарағанда әлдеқайда үлкен аумақты тыңдай алады, - деді Ненашев. – Бұл аса маңызды. Себебі, "Ладалар" Арктикаға жөнелтіледі. Оның үстіне, шағын көлемінің арқасында оларды үлкен және кіші тереңдіктерде қолдануға мүмкіндік бар".

Ресейлік дизель-электрлік суасты қайықтары бұрыннанақ ең үздік техниканың бірі саналады. 636.3 жобасының алты дизель-электрлік суасты қайықтары Қара теңіз флотында қызмет етсе, тағы алты субмарина алдағы жылдары Тынық мұхиты флотына жөнелтіледі. НАТО бұл субмариналарды дыбысының төмендігі мен жасырыну деңгейінің жоғарылығы үшін "қара ойық" деп атады.

Ал "Ладалар" оларға қарағанда әлдеқайда "мылқау". Бас кеме "Санкт-Петербургты" қолдану жасырыну деңгейі бойынша 677-ші жоба алдыңғы барлық дизельді суасты қайықтарынан асып түсетінін көрсетті.

26
вакцина

"Спутник V" вакцинасы көш бастап тұр Ресей тікелей инвестициялар қоры

402
Lancet ғылыми журналы жуырда коронавирусқа қарсы "Спутник V" вакцинасының клиникалық сынақтарының үшінші кезеңінің нәтижесін жариялады

НҰР-СҰЛТАН, 26 ақпан – Sputnik. Коронавирусқа қарсы ресейлік "Спутник V" вакцинасына қарсы болғандар препаратқа деген сенімге селкеу түсіруді көздеп отыр. Бұл жөнінде Ресейдің тікелей инвестициялар қорының (РТИҚ) басшысы Кирилл Дмитриев мәлімдеді, деп хабарлайды РИА Новости.

"Мен "Спутник V" вакцинасын халықаралық деңгейде мойындау туралы ғана емес, біздің препарат әлемде көшбасшы екенін де айтуға болады деп ойлаймын. Әрине, біз қарапайым болуымыз керек, бірақ, шындық осы. Бізде әлемдегі ең үздік препарат бар. Бұл ресейлік ғалымдардың үлкен ерлігі. Мұны мақтан тұту қажет", - деді Дмитриев вирусология саласындағы ресейлік жетістіктерге арналған көрменің ашылуында.

"Ресейдің дұшпандары біздің елімізге деген әлем сеніміне нұқсан келтіруге тырысты. Олардың ресейлік вакцинаны күмәнді етіп көрсетуге сонша күш жұмсауын жақсы түсінеміз. Себебі, "Спутник V" әлемдегі ең үздік вакцинаның бірі. Бұл препарат олардың бойында үрей тудырады", - деп сенім білдірді РТИҚ басшысы.

Lancet ғылыми журналы біраз уақыт бұрын коронавирусқа қарсы "Спутник V" вакцинасының клиникалық сынақтарының үшінші кезеңінің нәтижелерін жариялады. ІІІ клиникалық зерттеулер кезінде "Спутник V" препараты тиімділіктің, иммуногенділіктің және қауіпсіздіктің жоғары көрсеткіштерін паш етті. Вакцинаның тиімділігі 91,6%-ті құрады. Вакцина коронавирусты инфекция жұқтырудың ауыр жағдайларынан толық қорғайды. "Спутник V" вакцинасын қолдануға әлемнің 30-дан астам елі рұқсат етіп отыр. Ресейлік вкцина тіркелген елдердегі халықтың жалпы саны 1,1 миллиард адамнан асады.

402
Алматыда автобус Mega сауда орталығына соғылды

Алматыда автобус "Mega" сауда орталығына соғылды: бес адам зардап шекті

0
Автобус екі жолаушы мен екі көлікті соғып, одан кейін "Mega" сауда ойын-сауық орталығының автотұрағына кіріп кеткен

АЛМАТЫ, 28 ақпан — Sputnik. Алматыда сенбі кешке Сейфуллин мен Төреқұлов көшелерінің қиылысында ірі жол апаты болды, деп хабарлайды Sputnik Қазақстан тілшісі.

№123 автобус Hyundai Elantra көлігіне соғылады, ол жол жиегіне ұшып кеткен. Бұған қоса автобус жол-жөнекей электр қалқанын құлатып, бағдаршамның жануын күтіп тұрған екі адамды қағады. Әрі қарай автобус автотұрақ аумағына кіріп кетіп, Mega park қабырғасына барып соғылады. Сондай-ақ ол тұрақтан шығып келе жатқан Volkswagen Polo көлігін соққан.

Автобус врезался в стену ТРЦ Мега
© Sputnik / Стрингер
Автобус жүргізушісі көше қиылысында рөлге ие бола алмай қалған

Апат салдарынан бес адам зардап шекті – автобус жүргізушісі, Volkswagen Polo жүргізушісі мен екі жолаушысы және жаяу жүргіншілер жолында тұрған екі адам. Соңғы екеуі ауыр хәлде жансақтау бөлімінде жатыр.

Автобус врезался в стену ТРЦ Мега
© Sputnik / Стрингер
Автобус екі көлік пен екі адамды соққан, зардап шеккендер қазір жансақтау бөлімінде жатыр

Автобус жүргізушісінің не себепті рөлге ие бола алмай қалғаны әзірге белгісіз. Полиция жол апатының мән-жайын анықтап жатыр.

Автобус врезался в стену ТРЦ Мега
© Sputnik / Стрингер
Апат салдарынан бес адам зардап шекті, оның ішінде автобус жүргізушісі де бар
0
Кілт сөздер:
жол апаты, Алматы