Sector X - радиостанция со слабовидящими ведущими

SputnikPro жобасы Нұр-Сұлтанда өтеді

19
Sputnik Қазақстан мультимедиалық орталығында "Медиадағы трендтер" және "Подкаст жасау және оны дамыту" тақырыбы қозғалады

НҰР-СҰЛТАН, 7 шілде — Sputnik. Sputnik халықаралық ақпарат агенттігі және радиосы БАҚ, PR-қызмет өкілдері мен журналистика факультеті студенттеріне арналған шеберлік сағаттарын өткізеді:

  • бейсенбі, 8 шілде, 12.00-ден бастап Sputnik Қазақстан мультимедиалық орталығында "Медиадағы трендтер" және "Подкаст жасау және оны дамыту";
  • жұма, 9 шілде, 13.00-де в "Россия сегодня" ХАА жұмысы"

Қатысушылар:

  • "Россия сегодня" ХАА бас редакторының орынбасары Наталья ЛОСЕВА;
  • "Россия сегодня" ХАА бас редакторының орынбасары - ақпарат бас  дирекциясының директоры Дмитрий ГОРНОСТАЕВ;
  • "Россия сегодня" ХАА жаңа медиа дирекциясы инновациялық журналистика орталығының жетекшісі Иван ГРОМОВ.

SputnikPro ағартушылық жобасы

SputnikPro – Sputnik халықаралық ақпараттық агенттігі және радиосының журналистерге, бейіндік ЖОО студенттеріне, баспасөз қызметі мамандары мен мtдиаменеджерлерге арналған және шетелдік әріптестермен кәсіби байланысты дамыту және тәжірибе алмасуға бағытталған жобасы. Жоба модулінің жетекшілері қатарында Sputnik медиаменеджерлері мен басқа да танымал ресейлік сарапшылар бар.

Сессия барысында журналистика мамандығының түрлі аспектілері, соның ішінде мультимедиялық контент әзірлеу, әлеуметтік желідегі жұмыс, жаңалықтар ресурсына трафик тарту сынды келелі мәселер талқыланады. 2018 жылдың наурызынан бастап SputnikPro мастер класына 80 елден 5 мыңнан астам тыңдарман қатысты.

Sputnik халықаралық ақпараттық агенттігі және радиосы туралы

Sputnik - халықаралық ақпараттық агенттігі және радиосы - Ресейдің "Россия сегодня" медиатобының бір бөлігі. Sputnik 32 тілдегі интернет-сайтты, әлемнің 90-нан астам қаласындағы аналогтық және цифрлық радио хабар тарату жүйесін және ағылшын, араб, испан, қытай және парсы тілдеріндегі жаңалықтар сайтын қамтиды. Sputnik ақпараттық ресурстарының аудиториясы айына шамамен 57 миллион пайдаланушыны құрайды, әлеуметтік желілердегі оқырманның жалпы саны 22,9 миллионнан асады. Sputnik-тің бас кеңсесі Мәскеуде орналасқан.

astana@sputniknews.com электронды поштасына хат жолдау немесе +7 (7172) 68-99-04, +7 (7172) 47-26-73 нөмірлеріне хабарласу арқылы модульге қатысу үшін тіркелуге болады.

19
Дмитрий Горностаев

Желіде жаңа аудиторияны қалай жинау керек SputnikPro сарапшысының кеңесі

22
Тәжірибелі журналист қазақстандық әріптестерімен тәжірибе бөлісті. Әлеуметтік желі арқылы жұмыс істеу, аудитория назарын аудару мәселесі талқыланды

НҰР-СҰЛТАН, 9 шілде — Sputnik. Нұр-Сұлтандағы Sputnik Қазақстан мультимедиалық баспасөз орталығында SputnikPro ағартушылық жобасы аясында кезекті шеберлік сағаты өтті. Бұл жолы "Россия сегодня" халықаралық ақпарат агенттігінің жұмыс барысы талқыланды. Шеберлік сағатын ақпарат агенттігінің бас ақпарат дирекциясының директоры - бас редактор орынбасары Дмитрий Горностаев өткізді. 

Көпжылдық тәжірибесі бар сарапшы әлемдегі ірі жаңалық агенттіктерінде жұмыс қалай жүргізілетінін түсіндірді. Басты талап - жылдамдық және ақпаратты тексеру.

Журналистер ақпаратты оқырманға жеткізу үшін әлеуметтік желіні, Telegram-каналдарды қалай дұрыс қолдану керектігін сұрады. 

"Біздің мамандықта кейбір жұмысты түсіндіру қиын. Дұрыс екенін білесің, тәжірибе болғандықтан, оңай істейсің, интуиция керек", – деді сарапшы.

Горностаев БАҚ өз аудиториясын кеңейту қажет екеніне назар аударды. TikTok-ты "мекендеген" қазіргі жасөспірімдер бірнеше жылдан кейін өз бетінше шешім қабылдап, ньюсмейкер атанады. Ал бұл дегеніміз – оларға ақпарат жеткізіп, оқуға немесе өз ресурсын қарауға үйрету қажет.

"Видео үлкен аудитория үшін қашан да ең сұранысқа ие өнім болды. Мың рет естігеннен бір көрген артық. Алайда өз видеоны мәтінмен толықтыру да өте маңызды. Видеодан естіген қандай да бір фраза уақыт өте ұмытылып, санаңда бұрмалануы мүмкін. Осы кезде мәтін видеода шынымен басқаша айтылғанын түсінуге көмектеседі", - деді ол әлеуметтік желі қолданушыларының қазіргі қызығушылықтары жайлы.

Сондай-ақ Горностаев қазір Instagram жобалар арқылы табыс табудың ең тиімді жолы екенін айтты. Десе де бұл жағынан Telegram-ның потенциалы үлкен.

Ол медиаменеджерлерге журналистерді ынталандыруға жұмсауға болатын сыйақы қорын ашуға кеңес берді.

SputnikPro жобасы туралы

SputnikPro – Sputnik халықаралық ақпараттық агенттігі және радиосының журналистерге, бейіндік ЖОО студенттеріне, баспасөз қызметі мамандары мен медиаменеджерлерге арналған және шетелдік әріптестермен кәсіби байланысты дамыту және тәжірибе алмасуға бағытталған жобасы. Жоба модулінің жетекшілері қатарында Sputnik медиаменеджерлері мен басқа да танымал ресейлік сарапшылар бар.

Сессия барысында журналистика мамандығының түрлі аспектілері, соның ішінде мультимедиялық контент әзірлеу, әлеуметтік желідегі жұмыс, жаңалықтар ресурсына трафик тарту сынды келелі мәселер талқыланды. 2018 жылдың наурызынан бастап SputnikPro мастер класына 80 елден 5 мыңнан астам тыңдарман қатысты.

Sputnik - халықаралық ақпараттық агенттігі және радиосы - Ресейдің "Россия сегодня" медиатобының бір бөлігі. Sputnik 32 тілдегі интернет-сайтты, әлемнің 90-нан астам қаласындағы аналогтық және цифрлық радио хабар тарату жүйесін және ағылшын, араб, испан, қытай және парсы тілдеріндегі жаңалықтар сайтын қамтиды. Sputnik ақпараттық ресурстарының аудиториясы айына шамамен 57 миллион пайдаланушыны құрайды, әлеуметтік желілердегі оқырманның жалпы саны 22,9 миллионнан асады. Sputnik-тің бас кеңсесі Мәскеуде орналасқан.

22
Тақырып бойынша
SputnikPro: мәтіннен гөрі аудио мен видео ұтымды ма
Медиадағы трендтер мен подкаст жасау: Нұр-Сұлтанда тұңғыш рет SputnikPro өтеді
Ақпарат агенттіктерінің жұмысы: SputnikPro видеосы
Трендтегі мультимедиалық контентті қалай жасау керек - SputnikPro трансляциясы
Подкаст жасау және оларды тиімді ілгері жылжыту құралдары – SputnikPro
Sputnik PRO

SputnikPro: мәтіннен гөрі аудио мен видео ұтымды ма

24
Сарапшының пікірінше, қазір шынайы оқиғаны жазу немесе жақсы сюжет түсіру жеткіліксіз. Осының барлығын әлеуметтік желі мен мессенджерлердегі танымал алаңдар арқылы жеткізу керек

НҰР-СҰЛТАН, 8 шілде — Sputnik. БАҚ мәтіндік ақпараттан гөрі аудио және видеоконтент арқылы аудиторияның өзіне деген қызығушылығын арттыруды жалғастырып келеді. "Россия сегодня" халықаралық ақпарат агенттігі бас редакторының орынбасары Наталья Лосева Нұр-Сұлтандағы SputnikPro танымдық жобасы барысында осындай пікір білдірді.

Оның айтуынша, қазір әлем ақпаратты жоғары деңгейде жеткізу дәуірінде өмір сүріп жатыр. Пайдаланушылар ақпараттық ағындағы ойын-сауық, ақпараттық-сараптамалық немесе басқа да сипаттағы жаңалықты бөліп-жарып емес, жалпы қабылдап отыр.

"Орташа статистикалық адамдар ақпаратты кәсіби немесе нашар дайындалған деп бөлмейді. Қазір іс жүзінде БАҚ өз аудиториясымен бәсекелесіп келеді", - деді Наталья Лосева.

Сарапшы аудитория назарының мәтіннен аудио және видеоконтентке ауысуын медиа саласындағы кезекті сын ретінде атады.

"Өкінішке қарай, мәтіндік ақпараттың орнын аудио және видеоконтент басуының ықтималдылығы жоғары. Сондықтан медиа институттарынан жоғары кәсібилік, сондай-ақ мәтінмен жұмысты жалғастыруға арналған күш салу талап етіледі. Мәтін аудио мен видеодан ұтымды немесе тең болатындай етуге тырысу керек. Себебі мәтін арқылы ақпарат жеткізу – ерекше қабілет және оны сақтап қалу керек", - деді "Россия сегодня" халықаралық ақпарат агенттігінің бас редакторының орынбасары.

Наталья Лосеваның айтуынша, мәтін аудио және видеоконтентпен бәсекелесуі үшін сапалы, эмоцияға толы, пайдаланушының назарын аударарлықтай, фото, аудио және видеомен сүйемелденген болуы қажет.

Заместитель главного редактора МИА Россия сегодня Наталья Лосева - спикер проекта Sputnik PRO в студии Sputnik Казахстан
© Sputnik / Владислав Воднев
"Россия сегодня" халықаралық ақпарат агенттігі бас редакторының орынбасары Наталья Лосева

"Пайдаланушыға арнап мәтінді өзгерту, сату және оны ілгерілету маңызды. Мәтін өз құқығы үшін күресуі керек. Бұл алдағы уақытта медиадағы сын-тәуекелдің бірі", - деді Лосева.

Әлем неге жалған жаңалықтар құрсауында тұр

Нұр-Сұлтандағы SputnikPro семинары кезінде медиакеңістікте жалған ақпараттың кеңінен таралуы да талқыланды.

Наталья Лосеваның айтуынша, кей жағдайда шындық іш пыстырады. Сондықтан аудитория жалған ақпаратты қызығып оқиды/көреді.

"Адамдармен сөйлесіп, инфлюенсерлерді тарту керек. Қорқынышты сату оңай, сондықтан кей адамдар мұны пайдаланады. Бұл күресте жеңу үшін ақиқатты қызықты етіп жеткізу керек. Қазір ақиқатты жазып қана қою, шынайы сюжет түсіру жеткіліксіз. Аудитория шоғырланған әлеуметтік желі мен мессенджер арқылы шындықты тарату керек", - деді сарапшы.

Наталья Лосева алдағы уақытта виртуалды әне толықтырылған шынайы ақиқат сынды аралас орталар дамып, шындық пен өтірік күресетінін айтты. Сарапшы медиа жетекшілеріне дәл осы ортаға дайын болуға кеңес берді.

SputnikPro жобасы туралы

SputnikPro – Sputnik халықаралық ақпараттық агенттігі және радиосының журналистерге, бейіндік ЖОО студенттеріне, баспасөз қызметі мамандары мен медиаменеджерлерге арналған және шетелдік әріптестермен кәсіби байланысты дамыту және тәжірибе алмасуға бағытталған жобасы. Жоба модулінің жетекшілері қатарында Sputnik медиаменеджерлері мен басқа да танымал ресейлік сарапшылар бар.

Сессия барысында журналистика мамандығының түрлі аспектілері, соның ішінде мультимедиялық контент әзірлеу, әлеуметтік желідегі жұмыс, жаңалықтар ресурсына трафик тарту сынды келелі мәселер талқыланды. 2018 жылдың наурызынан бастап SputnikPro мастер класына 80 елден 5 мыңнан астам тыңдарман қатысты.

Sputnik - халықаралық ақпараттық агенттігі және радиосы - Ресейдің "Россия сегодня" медиатобының бір бөлігі. Sputnik 32 тілдегі интернет-сайтты, әлемнің 90-нан астам қаласындағы аналогтық және цифрлық радио хабар тарату жүйесін және ағылшын, араб, испан, қытай және парсы тілдеріндегі жаңалықтар сайтын қамтиды. Sputnik ақпараттық ресурстарының аудиториясы айына шамамен 57 миллион пайдаланушыны құрайды, әлеуметтік желілердегі оқырманның жалпы саны 22,9 миллионнан асады. Sputnik-тің бас кеңсесі Мәскеуде орналасқан.

Трендті мультимедиалық контентті қалай құру керектігі туралы шеберлік сағатының трансляциясын мына жерден көруге болады.

24
Кілт сөздер:
Sputnik
Тақырып бойынша
SputnikPro сарапшысы қызықты тікелей эфирдің лайфхактарын бөлісті
Әлеуметтік желілер ықпалды саяси алаңға айналды – SputnikPro сарапшысы
Материал қызықты болу үшін оны қалай жариялау керек – SputnikPro кеңес береді
Трендтегі мультимедиалық контентті қалай жасау керек - SputnikPro трансляциясы
Подкаст жасау және оларды тиімді ілгері жылжыту құралдары – SputnikPro
Новые российские рубли

Ресей рублі жете бағаланбай отырған валюта ма

0
Соңғы жеті жылда рубльге антиресейлік санкциялар мен оларды кеңейту қауіпі сияқты геосаясат әсер етіп отыр, дейді сарапшы

НҰР-СҰЛТАН, 4 тамыз – Sputnik. Ресей мен АҚШ-тағы McDonald's дәмханаларындағы бигмак бағасын есепке алсақ, доллардың құны 30 рубль болуы керек. Бұл баға 2013 жылғыдан төмен. Американың экономикалық журналындағы индикатор қаншалықты объективті және нақты, "бургерлік" баға көрсеткішінің айырмашылығы туралы РИА Новости жазды.

"Бигмак индексі" бойынша ресейлік рубль жете бағаланбауы жағынан тек ливандық фунттан кейін тұр. Бургердің бағасы бүкіл жерде шамамен бірдей болуы керек. Ал АҚШ-тан әлдеқайда арзан болса, демек сол елдің валютасы жете бағаланбай отыр немесе керісінше.

Ресейде бигмак – 169 рубль, АҚШ-та – 5,65 доллар тұрады. Сонда әділ баға 30 болуы керек. Алайда нақты айырбас құны – 74,53. Яғни орыс валютасы 60 процентке құнсызданып отыр. Еуро – 11,1-ге, британ фунты – 15,5-ке.

Төрт валюта асыра бағаланған. Әсіресе венесуэлалық боливар 47,7 процентке арзан болуы керек. Швейцариялық франк – 24,7-ге, норвегиялық және шведтік крондар – 11,5 пен 9,6 процентке төмен болуға тиіс.

"Бигмак индексін" 1986 жылы The Economist журналы қалжың ретінде ойлап тапқан болатын. Бірақ қазір ол сатып алу қабілетінің паритетін, яғни тауар бағасын есепке ала отырып, екі валютаның қатынасын анықтаудың ресми емес әдісі болып отыр. Оны жылына екі рет есептейді.

McDonald's гамбургінің таңдалуына оның барлық жерде сатылуы себеп болған. 1980-ші жылдары жылдам тамақтануға арналған дәмханалар желісі жаһандық бизнеске айналды. "М" әрпі бар тамақтану орындары Иран, Македония, Йемен, Черногория, Солтүстік Корея, Зимбабве, Боливия, Армения және Исландияда жоқ.

Бастысы – классикалық бигмак барлық жерде бірдей. Ол нан, ірімшік, котлет және көкөніс сынды қолжетімді азық-түліктен тұрады.

Шілдедегі соңғы рейтингке сәйкес, бигмак АҚШ-қа қарағанда көп елде арзан. Атап айтқанда Австралияда, Сауд Арабиясында, Катарда. Бұл тізімнің соңында Әзербайжан, Түркия, Оңтүстік Африка тұр.

Рубльдің жете бағаланбауы туралы бірнеше жылдан бері жазылып келеді. Оған "бигмак" индексінен бөлек басқа да факторлар себеп болып отыр. Бургер түрлі елде бір бағада бола алмайды. Ресейде жалақы мен жалға алу мөлшерлемесі АҚШ-тан айтарлықтай төмен. Оның үстіне тұрмыстық электроника мен сматрфонға қарағанда бигмакты ешкім импорттамайды, оны сол жерде дайындайды. "iPod индексі" бойынша рубльдің асыра бағалануы ықтимал.

Сонымен қатар McDonald's тауар бағасын халықтың табысы мен сатып алу қабілетіне қарай белгілейді. Салық пен бәсекелестік жайын да ұмытпаған жөн. Сондықтан "бигмак индексі" объективті емес. Әлдеқайда кешенді әрі әділ салыстыру әдістері бар. Мысалы, бірінші қажеттіліктегі тауарлар, шикізат, жартылай фабрикаттар негізінде. Оның бағасын жеке компания емес, нарық қалыптастырады.

Ұлттық валюта бағамын елдің төлем жасау теңгерімі мен инфляцияға әсер ететін ақша массасы, оның ұзақ мерзімді қарқыны белгілейді.

Халықаралық және ішкі валюта нарығында орталық банктер маңызды рөл ойнайды. Олар ұлттық валюта бірлігін нығайтады немесе құлдыраудан сақтандырып отырады.

Валюта бағамы олардың жіті бақылауында болады. Себебі ол елдер арасындағы бәсекелес сауда күресінің негізгі әдісінің бірі. Нәтижесінде ақша құны көп жағдайда бұрмаланады.

Оның үстіне еркін саудаланатын актив баға көрсеткішіне нарық қатысушыларының жоспарларын да енгізе алады. Сол себепті "бигмак индексіне" қатты сенім артудың қажеті жоқ.

"Жете бағаланбаған валюталардың ондығында негізінен әлемде таралуы бойынша үздік жүздікке кірмегендер бар. Айқын мысал ретінде ливан фунтын атауға болады. Ресей рублі де осы тізімде. Ал асыра бағаланғандардың көшін адам сенгісіз инфляциясы мен АҚШ санкциялары енгізілген венесуэлалық боливар бастап тұр", - дейді CMS Institute экономикалық және қаржы зерттеулері департаментінің қызметкері Николай Переславский.

Оның айтуынша, соңғы жеті жылда рубльге геосаясат әсер етіп отыр: антиресейлік санкциялар, оларды кеңейту қауіпі. Мұнай бағасы да дәстүрлі түрде рөл атқаратыны анық. Қара алтын бағасы артқан кезде қаржы министрлігінің валюта сатып алу ережесі де әсер етті. Осылайша рубльдің нығаюы үшін кедергілер қолдан жасалып отыр.

Ішкі саясат пен әлемдік қаржы нарығының ұстанымын да жанама фактор ретінде атауға болады. "Санкциялар болмағанда ресейлік рубльдің баға көрсеткіші кемінде бір жарым есе қымбат болуы ықтимал еді", - дейді сарапшы.

Қалай болғанда да, жыл соңына дейін бір доллар 70 рубльден арзандамайтыны анық. Ал саяси қауіп-қатер салдарынан ол 80-ге дейін жетуі әбден мүмкін. Бағам доллар үшін 73-77 және еуро үшін 85-90 рубль дәлізінде қалатын секілді.

Оқи отырыңыз: Жер ресурсы азайып жатыр – шетелдік БАҚ

0
Кілт сөздер:
рубль, нарық, валюта
Тақырып бойынша
ЕАЭО елдерінде ортақ валюта қашан пайда болуы мүмкін
Батыс Ресейге жаңа санкциялар салып, шымылдықты жаппақшы
Еуропа және Ресей: санкциялар салдарынан қайсысы көп шығынға ұшырады
Теңге қымбаттады: ұлттық валюта бағамы қандай